Ecom s.r.o.
Váš nákupní košík je prázdný

Obchodní podmínky

1. Základní údaje o provozovateli obchodu

Identifikační údaje

Informace o společnosti

2. Informace o dodávaném zboží

3. Ceny, význam příznaků a některých položek

4. Slevy

5. Dodací podmínky

6. Přechod nebezpečí škody a místo plnění

7. Platební podmínky

Platba kartou

8. Objednávky

9. Technická podpora

10. Práva a povinnosti spotřebitele při nákupu na dálku

11. Obchodní sdělení a cookies

12. Mlčenlivost

13. Všeobecná ustanovení


1. Základní údaje o provozovateli obchodu

Identifikační údaje

Název: ECOM s.r.o.
Sídlo: ul. Zahradní 276, České Meziříčí, PSČ 517 71
zapsaná Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 613
Základní kapitál: 100.000,- Kč
Telefon: 494661188, 494661511, 494661663-4,494629170-189
Mobil: 603286087, 602222413


E-mail: sales@ecom.cz
Web: http://www.ecom.cz
IČO: 15041042
DIČ: CZ15041042
Hlavní činnost výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3
podnikání: živnostenského zákona
Bankovní spojení: CITIBANK a.s. , Praha č.ú. 2503150106/2600

SWIFT code: CITICZPX

EUR IBAN: CZ8926000000002503150309

USD IBAN: CZ6826000000002503150202

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informace o společnosti

Společnost ECOM s.r.o. byla založena v roce 1991. Je jednou z předních společností v České republice v oblasti prodeje elektronických součástek pro elektroniku. Nabízí širokou škálu pasivních, aktivních a optoelektronických součástek, displejů, mechanických a elektromechanických dílů a dalších komponentů pro elektroniku. Je autorizovaným distributorem mnoha zahraničních firem.

Firma ECOM s.r.o. je již od roku 2002 držitelem certifikátu ISO 9001:2009 pro nakupování, skladování, prodej a distribuci elektronických komponentů.

 

2. Informace o dodávaném zboží

Firma ECOM s.r.o. nabízí svoje zboží prostřednictvím internetového prodeje nebo nákupem pomocí objednávky v sídle společnosti. Technické a obchodní informace o dodávaném zboží ECOM s.r.o. naleznete na našich webových stránkách nebo na vyžádání v sídle společnosti. V internetovém obchodě jsou poskytovány základní informace pro podstatnou část sortimentu. Nenajde-li zájemce informace o požadované součástce v uvedených zdrojích, může zaslat písemnou poptávku s náležitostmi podle čl.8, s nadpisem "OBJEDNÁVKA".

Tyto informace v žádném případě nenahrazují originální dokumentaci výrobce, která má vždy přednost před informacemi uvedenými v katalogu či v internetovém obchodě. ECOM s.r.o. neručí za odchylky technických parametrů součástek výrobců oproti jejich originální dokumentaci. Obrázky zboží zveřejněné v e-shopu jsou pouze ilustrativní.

3. Ceny, význam příznaků a některých položek

Ceny v internetovém obchodě jsou vždy uvedeny bez DPH - jsou-li ceny včetně DPH, je to uvedeno v popisu. Ceny uvedené u zboží nezahrnují náklady na balení a přepravu.

Význam příznaků před položkou:

# - součástka skladem jen do vyprodání zásob

! - nedoporučuje se do nových aplikací

N - novinka

A - akce

Prodejní ceny v internetovém obchodě jsou platné v době uzavření objednávky a případné aktualizace ceny již nemají vliv na uzavřené objednávky.

Položka „Náhrada" v okně „Detail výrobku" má pouze informativní charakter a neznamená, že lze uvedenou položku nahradit přímo uvedeným typem. Je to pouze možný alternativní výrobek, kterým však není vždy možné daný výrobek nahradit. Dodavatel nenese žádnou odpovědnost za možné škody způsobené nesprávným užitím při záměně původní součástky.

4. Slevy

Množstevní slevy

V případě objednaného množství většího než se uvádí v množstevních slevách nebo jedná-li se o rámcovou objednávku, je možno pro sjednání lepší prodejní ceny, zaslat písemnou poptávku.

Slevy pro obchodní firmy

U části sortimentu může být kupujícím, kteří kopií živnostenského listu doloží oprávnění k obchodní činnosti, poskytnuta sleva.

5. Způsob dodání zboží

Zboží ze skladu je expedováno zpravidla nejdéle do tří dnů od doručení objednávky. Pokud zboží není momentálně na skladě, je dodací lhůta sdělena při potvrzení objednávky. Dodací termíny na větší množství nebo na položky, které nejsou uvedeny v ceníku, sdělíme na základě písemné poptávky.

Při potvrzení objednávky je se zákazníkem dohodnut jeden ze způsobů zaslání zboží:

"A - pouze ze skladu" - Zpravidla nejdéle do tří dnů je odesláno pouze zboží, které je momentálně na skladě. Ostatní položky dále neevidujeme.

"B - vše v jedné zásilce" - Všechno potvrzené zboží je odesláno v jedné zásilce, dodací lhůta je závislá na druhu zboží a po dohodě se zákazníkem.

"C - vše ve více zásilkách" - Zpravidla do tří dnů je odesláno zboží, které je momentálně skladem. Ostatní položky evidujeme a zašleme v další zásilce (zásilkách). Zákazník je o dodacích termínech předem informován. Pokud hodnota zásilky bez DPH nepřekročí 2000,- Kč, dodáváme zboží způsobem C pouze v případě, že zákazník uhradí poštovné a balné za každou zásilku.

Při zasílání zboží využívá ECOM s.r.o. služeb třetích stran (subdodavatelů), a to České pošty ("Obchodní balík"), GLS a Toptrans. Záruka se uplatní dle § 2914 občanského zákoníku - tedy v případě využití přepravní služby, která vykonává činnost samostatně, nenese ECOM s.r.o. zodpovědnost za případné způsobení škody. Zákazník si může stanovit, kterou z uvedených variant si přeje zboží doručit. Toto musí být uvedeno v objednávce. Pokud tak neučiní, dodáme zboží nejvýhodnějším způsobem podle našeho uvážení.

Při zasílání zboží účtuje ECOM s.r.o. za každou jednotlivou zásilku:

 

Ceny zásilek
cena zásilky poplatky

1. zásilka -

přes obchodníka

do 2.000,- Kč přepravné + balné 6,- Kč

 

do 5.000,- Kč

přepravné

 

nad 5.000,- Kč platí ECOM s.r.o.

1. zásilka -

internetový obchod

do 2.000,- Kč přepravné + balné 6,- Kč

 

nad 2.000,- Kč platí ECOM s.r.o.

2. a další zásilky

do 500,- Kč přepravné + balné 6,- Kč

 

nad 500,- Kč platí ECOM s.r.o.
Zásilky na Slovensko

do 180 EUR

dle váhy a ceny zásilky

od 6 EUR

nad 180 EUR

platí ECOM s.r.o.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přepravné = poplatek za přepravu (u dobírky + doběrečné) podle sazebníku přepravce (Česká pošta, Toptrans nebo GLS)

Balné = cena za balík

Způsob dodání zboží může být také upraven na základě předběžné dohody zákazníka s přiděleným obchodníkem. V případě osobního odběru lze zboží vyzvednout na adrese Zahradní 276, 517 71 České Meziříčí.

6. Přechod nebezpečí škody a místo plnění

Nebezpečí škody na zboží přechází z prodávajícího na kupujícího v souladu se sjednanými podmínkami Incoterms. Pokud podmínky sjednány nebyly, bude dodávka provedena dle doložky EXW (Incoterms 2010) z místa dodání tj. Zahradní 276, České Meziříčí.

7. Platební podmínky

Cenu zboží zaslaného na dobírku, včetně poplatků v článku 5, platí odběratel přepravci při dodání.

Při platbě na proforma fakturu (platba předem) musí být na účet ECOM s.r.o. připsána celá fakturovaná částka, teprve poté bude zboží odběrateli odesláno.

Prodej na fakturu je možný jen zákazníkům, se kterými ECOM s.r.o. uzavřel rámcovou kupní smlouvu, a kteří uhradili všechny předchozí faktury v termínu splatnosti. Splatnost faktury je 14 dní, jako variabilní symbol uvede plátce číslo faktury. Při platbě na fakturu musí souhrnná fakturovaná částka přesáhnout 500,- Kč bez DPH. V případě prodlení s úhradou faktury má prodávající nárok na smluvní pokutu v zákonné výši.

Zboží je taktéž možno zaplatit hotově při převzetí v provozovně firmy.

Platba kartou

V případě, že zákazník zaplatí v internetovém obchodě kartou a dojde k meziprodeji, bude zákazníkovi účtována pouze hodnota za skutečně odebrané zboží a přeplatek vrácen na účet.

8. Objednávky

Objednávky na zboží musí být podány písemnou formu, elektronickou poštou (e-mail) nebo prostřednictvím internetového obchodu. Po dohodě s obchodníkem je možné objednat zboží také telefonicky, pouze v pracovních dnech od 7:30 do 16:00 hod.

Objednávky se považují za akceptované, pokud jsou písemné potvrzeny společností ECOM s.r.o. prostřednictvím e-mailu nebo sms. Každému zákazníkovi, který vystaví objednávku, je přiděleno zákaznické číslo. Zákaznické číslo je vždy uvedeno na dodacím listě a na faktuře. Pokud se jedná o neregistrovaného zákazníka na e-shopu, pak mu je vždy přiděleno zákaznické číslo 1.

K uzavření kupní smlouvy dochází již odesláním objednávky zákazníkem. Zároveň zákazník tímto aktem souhlasí s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem vydanými společností ECOM s.r.o.

Objednávka má obsahovat:

- název firmy, jméno, adresa, číslo telefonu (fax, e-mail)

- zákaznické číslo (pokud již bylo přiděleno)

- číslo objednávky, datum vystavení

- IČO, DIČ

- způsob dodání zboží (viz čl. 5)

- objednací název zboží podle katalogu nebo ceníku ECOM s.r.o.

- počet kusů

U fyzické osoby spotřebitele (koncového zákazníka) nemusí být uvedeno číslo objednávky, IČO a DIČ.

Téměř každá součástka obsahuje zkratku jména výrobce. Budou-li součástky objednány včetně zkratky výrobce, bude u součástky dodržen objednaný výrobce. Jinak budou dodány součástky plně ekvivalentní od libovolného výrobce podle skladových zásob. U internetového obchodu bude výrobce změněn, pouze po předchozím dohovoru se zákazníkem, jinak musí být dodržen.

Potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky je provedeno nejpozději následující den. Pokud nejsou známy některé dodací termíny objednaných položek, tak ECOM s.r.o. potvrdí nejdříve známé položky a v co nejkratším možném termínu zbývající.

Potvrzení objednávky v internetovém obchodě je provedeno automaticky systémem na e-mailovou adresu zákazníka.

9. Technická podpora

Ke všem výrobkům firem, které obchodně zastupujeme nebo jsme jejími výhradními distributory, může ECOM s.r.o. na vyžádání dodat originální, kompletní a aktuální technické parametry a je schopen poskytnout další specifické údaje. ECOM s.r.o. případně může s kupujícím dohodnout zaškolení při obsluze zakoupeného zboží. Seznam výrobců je uveden na webových stránkách www.ecom.cz.

Ke všem ostatním výrobkům z dodávaného sortimentu ECOM s.r.o. poskytuje na vyžádání pouze technické údaje.

Technické údaje a obrázky v katalogu a internetovém obchodě mají pouze informační charakter a nenahrazují originální katalogové listy výrobců.

10. Práva a povinnosti spotřebitele při nákupu na dálku

V případě vrácení zboží nakoupeného spotřebitelem prostřednictvím internetového obchodu je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacené peněžní částky nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy, a to mailem (zaslaným na výše uvedenou adresu) či písemným podáním doručeným do sídla prodávajícího. V případně neuplatnění práva na odstoupení od smlouvy v této lhůtě, toto právo zanikne. Členský stát EU, jehož právní předpisy bere podnikatel za základ pro vytvoření vztahů se spotřebitelem, je Česká republika. V případě sporu ze smlouvy je rozhodným právem právo ČR a místně příslušným soudem je soud určený dle o.s.ř. Podnikatel bude se spotřebitelem jednat za trvání závazku v českém jazyce a v tomto také poskytne spotřebiteli smluvní podmínky a další údaje. Se stížností, podnětem či dotazem se spotřebitel může také obrátit na Českou obchodní inspekci. Podrobné informace o kontrolních pravomocích České obchodní inspekce najdete zde

Členský stát EU, jehož právní předpisy bere ECOM s.r.o. za základ pro vytvoření vztahů se spotřebitelem, je Česká republika. V případě sporu ze smlouvy je rozhodným právem právo ČR a místně příslušným soudem je soud určený dle adresy sídla společnosti. Spotřebitel má možnost využít při případném sporu mimosoudní řešení. V takovém případě se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci nebo řešit spor prostřednictvím online platformy ODR. Ještě než spotřebitel přistoupí k řešení mimosoudního sporu, doporučujeme se obrátit na vedení společnosti pro možnost danou situaci řešit. Více informací k mimosoudním sporům nalezne zde.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího výše uvedeným způsobem formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailem). Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zde. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašle spotřebitel zpět nebo je předá na adrese sídla prodávajícího. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

11. Obchodní sdělení a cookies

Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení a informací souvisejících se zbožím na jeho elektronickou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat odpovědí na toto obchodní sdělení s textem v předmětu zprávy "NE".

Kupující dále souhlasí s ukládáním cookies (souborů umožňujících identifikaci kupujícího) na jeho počítač a to tak, že potvrdí na liště v dolní části webové stránky tlačítko "V pořádku".

12. Mlčenlivost

Kupující se zavazuje nakládat s veškerými informacemi získanými v souvislosti s jeho obchodním vztahem jako s důvěrnými informacemi. Tyto informace je možné sdělit třetím stranám pouze po předchozím písemném souhlasu společnosti ECOM s.r.o.

13. Všeobecná ustanovení

Kupujícím může být spotřebitel dle § 419 zákona č. 89/2012 Sb. nebo podnikatel dle § 420 zákona č. 89/2012 Sb.

Tyto obchodní podmínky se mohou v přiměřeném rozsahu změnit. Tato změna bude oznámena prostřednictvím e-mailu. Pokud nebude zákazník s danou změnou souhlasit, lze od smlouvy odstoupit ve lhůtě jednoho měsíce od data oznámení změny.

Veškeré spory vzešlé v souvislosti s jakoukoli smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a kupujícím budou řešeny příslušnými českými soudy. Místně příslušným soudem je soud určený dle adresy sídla společnosti ECOM s.r.o. k datu podání žaloby.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Pokud některá ustanovení nejsou těmito obchodním podmínkami upravena a nejsou ani upravena Reklamačním řádem, pak se použijí ustanovení obecně závazných právních předpisů.

Individuální ujednání mají přednost před těmito Obchodními podmínkami. Jakékoliv úpravy, doplnění či změny mohou být provedeny pouze po předchozím písemném odsouhlasení ze strany společnosti ECOM s.r.o.


Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014

Poslední aktualizace dne 10.5.2016

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku