Ecom s.r.o.
Váš nákupní košík je prázdný

Reklamační protokol

Níže si můžete stáhnout náš reklamační protokol v následujicích formátech

Pokud chcete urychlit vyplnění protokolu, použijte formulář on-line Formulář

Reklamační protokol ve formátu *.pdf Download reklamační protokol formát pdf

Reklamační protokol ve formátu *.doc Download reklamační protokol formát doc

 

Zde si můžete stáhnout náš reklamační řád ve formátu *.pdf Download reklamační řád

 

POSTUP PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE

Vážení zákazníci, v případě, že budete nuceni použít formulář výše, předem se omlouváme za problémy, které Vám tímto vznikly.

Postup při vyřizování reklamace:

1) Vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej on-line, faxem, poštou nebo e-mailem.

2) Nejpozději do 3 dnů Vám potvrdíme na Vámi uvedený e-mail, že jsme reklamaci obdrželi a zároveň sdělíme přidělené ERČ (reklamační číslo).

3) Zašlete nám nazpět vadné zboží včetně kopie dodacího listu, na který napište přidělené ERČ.

4) Správné zboží zašleme v co nejkratším termínu.

5) Dobropis Vám vystavíme ihned po obdržení vadného zboží.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku