Reklamační protokol
Pokud chcete urychlit vyplnění protokolu, použijte on-line formulář
Reklamační protokol:
Reklamační řád:
POSTUP PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE
Vážení zákazníci, v případě, že budete nuceni použít formulář výše, předem se omlouváme za problémy, které Vám tímto vznikly.
- Vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej on-line, faxem, poštou nebo e-mailem.
- Nejpozději do 3 dnů Vám potvrdíme na Vámi uvedený e-mail, že jsme reklamaci obdrželi a zároveň sdělíme přidělené ERČ (reklamační číslo).
- Zašlete nám nazpět vadné zboží včetně kopie dodacího listu, na který napište přidělené ERČ.
- Správné zboží zašleme v co nejkratším termínu.
- Dobropis Vám vystavíme ihned po obdržení vadného zboží.